Parduoti prekę visuotinio pertekliaus laikais nėra lengva užduotis. Prekybininkai griebiasi įvairių strategijų ir „triukų“ pardavimams didinti: mažina kainas, siūlo 3 vienetus už 2 kainą ir t.t. Žodžių junginys „prekybinė akcija“ šiais laikais pažįstama kiekvienam. Kaip pasipelnyti rengiant prekybines akcijas? – nebanalius sprendimus siūlo draudimo brokeris „Colemont“.
Rizikos, patiriamos prekybos bendrovių
Prekybos įmonė, kaip ir bet kuris kitas juridinis vienetas savo veikloje gali susidurti su įvairiausiais rizikos veiksniais. Ir didelis prekybos centras ir maža parduotuvė gali patirti vagystę, gaisrą, audrą, technikos ir įrangos gedimus, darbuotojų klaidas, transporto įvykius lr kitas rizikas.
Prekybos bendrovėms labai svarbu gebėti valdyti rizikas, mažinti jų tikimybę, o prireikus – operatyviai kompensuoti patirtus nuostolius. Tokioms, tipinėms rizikoms „Colemont“ siūlo prekybos bendrovėms skirtus draudimo sprendimus: bendrosios civilinės atsakomybės draudimą, vadovų civilinės atsakomybės draudimą, verslo nutrūkimo draudimą ir kitus.
„Suplanuotų“ rizikų draudimas. Prekybinės akcijos
Visai kita draudimo kategorija – prekybinių akcijų draudimas – tai spėjamų aplinkybių draudimas siekiant padidinti pardavimus. Įmonė, pasiryžusi tokiam žingsniui, spėja, kad atitinkamą dieną ar laikotarpiu (pavyzdžiui, per šventes) atsitiks arba neatsitiks tam tikri veiksniai. Tai yra susiejama su pardavimais, skatinant jų padidėjimą.
Tarkim, įmonė, prekiaujanti buitine technika, skelbia, kad per šias Velykas vidutinė oro temperatūra bus ne mažesnė nei +15 laipsnių ir nelis bei kviečia pirkti elektrines duonkepes iki švenčių, pažadėdama, kad grąžins pirkėjams pusę sumokėtos sumos, jei šios prognozės nepasitvirtins.
Įmonė šią riziką apdraudžia, todėl atsakomybę prisiima draudimo bendrovė. Prekybinės akcijos rezultatas – padidėję elektrinių duonkepių pardavimai šventiniu laikotarpiu.
Draudimo pagrindu gali būti patys įvairiausi faktoriai, priklausomai nuo prekybininko fantazijos: oro sąlygos, gamtos veiksniai, politiniai įvykiai, sporto varžybų rezultatai ir t.t.
Pelno augimas pasitelkus akcijas ir „Lloyd’s“ pardavimų didinimo draudimą
Į pardavimus pažvelgus kūrybingai, suplanavus ir paviešinus patrauklias prekybines akcijas, įmonė gali padidinti pardavimus ir pelną. Vykdyti panašias akcijas neturint draudimo – tai ėjimas va bank, kurio rimtos kompanijos sau neleidžia. Rizikos valdymas – brandžių kompanijų bruožas. Dėka pardavimų padidėja pelnas, todėl, nors įmonė ir susimoka draudimą, ji vis vien išlošia.
Prekybininkams „Colemont“ siūlo šiuos prekybos akcijų draudimo produktus:
- Pardavimų didinimo draudimas;
- Pardavimo akcijų draudimo tikslas – apsaugoti įmonės reputaciją ir marketingo biudžetą, jei akcija būtų sėkmingesnė nei planuota. Draudimo apsaugą galima pritaikyti įvairioms akcijoms: kuponų pateikimas, lipdukų/etikečių/pakuočių surinkimas, užsiregistravimas socialiniuose tinkluose, produkto išbandymas nemokamai, pinigų grąžinimo garantija ir kt.
„Lloyd’s“ suteikia galimybę suformuoti savo unikalių rizikų paketą. Įgaliotas „Lloyd’s“ tarpininkas Lietuvoje – UADBB „Colemont“ atidžiai tyrinėja kiekvieną užklausą ir greitai bei profesionaliai pateikia konkretų poreikį atitinkantį draudimo pasiūlymą.